Brev:
Mælkedranker?
17. oktober 2009
Alder:
12 mdr.
Mælkedranker?
Kære Helen
Nu får du lige endnu et par hurtige spørgsmål.
Hvad er en mælkedranker? - Selv om jeg har læst en del af dine svar, så er det stadig lidt uklart for mig, helt præcist hvad det er.
Kan man være mælkedranker, når man ammer? - Jeg har læst et sted, at det kun er et begreb ift. komælk.
Hvor længe mener du, at det er i orden at fortsætte med at amme? - En af vores bekendte ammer næsten fuldt, selv om hendes datter er 1 år gammel, og hun er helt perfekt i sin udvikling, så det er vel ikke udelukkende skadeligt, eller?
På forhånd tak for dit svar. Jeg ser frem til at høre fra dig.
Mange hilsner
Trine