Brev:
Puttes til natten uden amning
6. oktober 2009
Alder:
7 mdr.
Puttes til natten uden amning
Hej Helen.
Jeg har alle dage ammet inden min lille pige skulle sove - da hun var helt lille faldt hun i søvn og jeg kunne lægge hende ind i sengen.
Hun falder stadig i søvn ved amning nu hun er 7½ måned og jeg tager hende derefter op og bøvser hende af så hun lige vågner lidt og derefter lægger jeg hende ind og hun falder selv i søvn.
Hvis jeg prøver at lægge hende ind uden amning bliver hun ked og ligger og karter rundt i sengen.
Har du en idé til hvordan man kan lægge hende til natten uden umiddelbart at skulle amme hende i søvn?