Brev:
Hjælp med skitse for vores dag
22. september 2009
Alder:
3 mdr.
Hjælp med skitse for vores dag
Hej Helen
Jeg vil spørge, om du kan hjælpe med en skitse for vores dag?
Jeg har Sara på 12 uger som bliver ammet fuldt ud. Derudover har jeg en søn på 4 og en datter på 5. Vores problem kommer, når de skal hentes fra børnehaven. Som oftes er Sara midt i en lur her ca 15-15.30, og pga stor afstand til børnehaven bliver jeg nødt til at køre i bil. Derfor vågner hun, når hun bliver sat i autostolen. Kan du hjælpe med en plan, vi kan arbejde hen mod, så hun vil være vågen på dette tidspunkt?
Med venlig hilsen
Saras mor