Brev:
Må han sove igennem?
22. september 2009
Alder:
2 mdr.
Må han sove igennem?
Hej Helen
Jeg har Tobias på 10 uger som trives, vokser og har det rigtig godt. Jeg har lidt af et luksus-problem, men nu er jeg alligevel blevet i tvivl...
Han sover nemlig rigtig godt om natten; måske for godt? Ofte 9-10 timer i træk - fra ca. fra 21-tiden til ca. ved 6 tiden om morgenen - uden at vågne overhovedet. Dvs. han får ingen mad.
Jeg er derfor i tvivl, om jeg bør vække ham for at give ham mad. Jeg nyder selvfølgelig at kunne sove igennem, men det skal jo ikke være på hans bekostning.
Fra starten har der været problemer med amningen, så jeg har malket utrolig meget ud, men nu får han udelukkende erstatning.
Kærlig hilsen
Tobias' mor