Brev:
Stadig mælk i brysterne
17. september 2009
Alder:
12 mdr.
Stadig mælk i brysterne
Hej Helen
Min lille gut er nu blevet 1 år, som tiden dog går. Han trives super godt og er bare sådan en glad dreng:-) Sover dog stadig som vinden blæser, med en 5-7 opvågninger om natten, men sådan skal det åbenbart være ...
Jeg stoppede med at amme for næsten 1 måned siden og mit spørgsmål er nu, hvor lang tid går der før der ikke er mælk i brysterne mere???
Ammestoppet foregik uden besvær og gråd... både fra hans og min side:o) og vi har ikke på noget tidspunkt været "faldet i"
Er det normalt at jeg stadig kan presse lidt mælk ud, det er ikke sådan at jeg er nødt til at gå med ammeindlæg, eller at det er et problem for mig, jeg undrer mig bare. Jeg havde sådan en forestilling om at der gik en lille uge og så var det dét.
Nu må du heller ikke forstå det som om, at jeg går og presser mælk ud hele tiden, for så ved jeg godt at jeg stimulerer produktionen.
Engang imellem føler jeg lidt brystspænding især i hø. bryst, kan jeg også få brystbetændelse stadigvæk???
Nå, det var vist det. Igen mange tak for en skøn brevkasse.
Med venlig hilsen
Sanne