Brev:
Frustration om aftenen = manglende mælk ?
30. august 2009
Alder:
2 mdr.
Frustration om aftenen = manglende mælk ?
Kære Helen
Jeg har en dejlig søn August på 2 måneder som ofte om aftenen græder højlydt og er frustreret inden han til sidst overgiver sig til søvnen, ofte i sin faders favn efter at han er blevet vugget på hoppebolde og far har vandret 20 runder i lejligheden.
August vil meget gerne ligge ved brystet og die når han er træt om aftenen og tanker i det hele taget virkelig op til natten ved at kræve mad mindst en ganng i timen fra ca kl 7. - men det er som om han bliver tiltagende frustreret og hans gråd bliver meget voldsom når han ligger ved brystet og har fået lidt. Han slipper og tager fat skiftevis og slår endda vredt ud efter brystet, - og jeg tolker det som om han ikke får noget mælk - altså at jeg ikke har mere mælk tilbage.
I løbet af dagen løber mælken meget let og især om morgenen sprøjter den næsten ud i hovedet på ham så han er ved at kløjs i det. Jeg er dog for det første i tvivl om det rent faktisk er tilfældet at jeg mangler mælk til ham om aftenen og for det andet ved jeg ikke hvad jeg i så fald skal stille op. Jeg ville ønske han bare kunne ligge ved brystet og sutte al den mælk han ville indtil han faldt i søvn. Kan mærke at det påvirker mig psykisk så jeg bliver nervøs for den kommende aften. I løbet af dagen spiser han ofte, ca. hver anden time.
Mange hilsner fra
Jane