Brev:
Hvornår kan man sætte grænser?
27. august 2009
Alder:
5 mdr.
Hvornår kan man sætte grænser?
Hej Helen
Vores store stærke søn (73cm, 10kg og 22uger) han sparker, river, slår og bider (indtil nu med gummer, men første tand er lige kommet) og han er så stærk at det faktisk er begyndt at gøre ondt. Hvornår kan han forstå at det ikke er rart og noget man ikke skal gøre? Hvornår kan han forstå grænser?
vi glæder os til dit svar.
Med venlig hilsen
Pernille
PS. jeg har fået det råd fra min mor at den første gang han prøver at bide i brystet skal jeg skrige højt og skælde ud og så vil han sikkert bide igen og så skal jeg reagere på samme måde og så vil han ikke bide mere...