Brev:
Døgnvagter og ammestop
23. august 2009
Alder:
6 mdr.
Døgnvagter og ammestop
Kaere Helen.
Mange tak for dit svar. Vi brugte alle dine raad i gaar, og Oscar endte med at sove fra 23, hvor han selv vaagnede for mad og helt indtil 04.45, saa jeg er lykkelig! Nu maa vi bare blive ved, og saa skal det forhaabentlig nok gaa...
Lige omkring mine arbejdstider naar jeg skal tilbage paa arbejde. Jeg ved jeg skrev at jeg har nattevagter, men det jeg mente med det, er at jeg vil vaere vaek om natten. Alle mine vagter er doegnvagter af 25-27 timers varighed. Det betyder at der vil vaere hele doegn hvor jeg ikke kan amme Oscar. Jeg har ikke mulighed for at aendre paa mine arbejdstider.
Synes du stadig vi paa en maade skal faa amningen til at fungere saa godt som muligt, eller skal vi forsoege igen med den flaske? Og hvordan?
Lige naar Oscar er blevet 7 maaneder bliver jeg noedt til at forlade ham i et doegn igen. Her er det min mor der skal passe ham. Er det overhovedet fair og forsvarligt at goere? Jeg gruer allerede for det. Har du nogle raad til hvordan vi kan faa det til at gaa saa smertefrit saa muligt?
Jeg ser frem til at hoere fra dig.
Maja