Brev:
Bruger brystet som sut
30. juli 2009
Alder:
7 mdr.
Bruger brystet som sut
Hej!
Jeg har en dejlig dreng på snart 7 mdr. Jeg ammer ham stadigvæk men han han får også grød, mos mv. tre gange i løbet af dagen.
Jeg har altid ammet ham i søvne, hvor jeg før i tiden kunne trække mit bryst væk og han faldt så selv i søvn efterfølgende. Men nu vil han ligge med brystet i munden i MEGET lang tid. Jeg forsøger at fjerne det - men han bliver meget gal hver eneste gang.
Han har allerede fået 8 tænder og nu kan jeg mærke disse tænder hver eneste gang jeg ammer og han har også bidt hul i mine bryster - hvilken smerte!! AV, det gør SÅ ondt. Derfor kan jeg nærmest ikke holde ud at amme for tiden, og vil gerne undgå at han ligger og sutter så meget.
Har du et godt råd?
Han vågner 2 gange om natten og bliver også ammet der. Vi overvejer at lade faren sove med ham nu - og så droppe natamningen, fordi mine bryster er så ømme. Vil det være ok?
Glæder mig til at høre fra dig.
Tak for dine altid gode råd.
Hilsen "MOAR"