Brev:
Svamp - 4 mdr.
29. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Svamp - 4 mdr.
Hej Helen.
Min datter har fået hvide prikker i ganen og en lettere hvid belægning på tungen. Mit bryst er begyndt at gøre ondt, mest efter amning.
Jeg var til lægen idag, som sagde til mig at alt så ganske normalt ud, og at de gener vi havde ikke krævede videre behandling. Dette undrer jeg mig lidt over. Det skal lige siges at det ikke var min sædvanlige læge, da min egen har ferie.
Er hvide prikker i ganen og hvide belægninger ikke tegn på svamp? og hvad med mit ondt i brystet?
Hilsen
Tanja