Brev:
Amning - stop / mælk
27. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Amning - stop / mælk
Hej Helen,
Jeg ammer stadig min søn på 11 mdr. Ved putning, 1-2 gange om natten samt tidlig morgen. Jeg forsøger at få det til at være kun putning, midnat samt morgen, men han vågner ret meget om natten (spørgsmål herom i en anden mail), så ofte ammer jeg en ekstra gang for at få ham i søvn igen.
Jeg vil gerne forsøge at stoppe anming når han er omkring 13 mdr. – kan du give en hint til bedste måde at trappe ned? Stoppe brat? Eller hvad gør jeg?
Samtidig i den forbindelse – hvilken og hvor meget mælk vil du så anbefale at jeg sætter ind i hans væske indtag i løbet af dagen? Pt. får han ikke andet mælk end amning.
TAK
Med venlig hilsen
Lone