Brev:
Ammestop og mælk i brystet
26. juni 2009
Alder:
6 mdr.
Ammestop og mælk i brystet
Hej Helen,
Jeg er helt stoppet med at amme nu og hun får nu modermælkserstatning 3 gange daglig. Jeg er langsomt stoppet, til sidst fik hun kun en gang om dagen.
Men mit ene ´bryst er der bare rigtig meget mælk i, hvad gør jeg for hvis jeg pumper det ud så kommer der vel bare mere mælk igen... Falder mælken bare automatisk tilbage igen eller hvordan forholder det sig.
Ann