Brev:
Tid til at skære ned på amningerne
22. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Tid til at skære ned på amningerne
Hej Helen
Min datter er nu næsten 1 år, så det er ved at være tid til at skære ned på amningerne. Jeg ammer hende før putning om aftenen, og så før jeg går i seng. Den sidste bliver ikke så svær, tror jeg, for hun sover for det meste, når jeg ammer hende der, og vil nok kunne "spises af" med en tår vand, hvis hun vågner senere.
Men amningen før hendes sengetid? Vi hygger i sofaen alle tre fra kl. 19, og hun bliver ammet og leger lidt med mor og far. Hun får spist en del ind imellem, så jeg tænker, kan hun bare undvære den ekstra mæthed lige pludselig? Er det normalt, at man erstatter den amning med en flaske varm/kold mælk i en overgangsperiode?
Den sene amning ryger nok i løbet af de næste par uger - den anden og aller-allersidste skal jeg lige tage tilløb til :o).
Mange hilsner