Brev:
Ammestop og bule i brystet
29. maj 2009
Alder:
11 mdr.
Ammestop og bule i brystet
Hej Helen
Nu er vores datter 11 måneder gammel, og for 2 uger siden stoppede vi med at amme. Det har været en perfekt gradvis nedtrapning, der har fungeret optimalt for os begge.
Efter stoppet har jeg ikke haft problemer med "overfyldte" bryster, men lige bag brystvorten er det som om, der er et område på størrelse med en bordtennisbold der er ekstremt ømt, hårdt og bulet. Er det bare de sidste rester af mælk og går det væk af sig selv? Er der noget jeg kan gøre? Jeg vil jo helst ikke pumpe ud, så jeg stimulerer produktionen.
På forhånd mange tak for hjælpen.
God weekend
Mette