Brev:
Min pige på 3 mdr. vil ikke spise fra det højere bryst
9. maj 2004
Alder:
3 mdr.
Min pige på 3 mdr. vil ikke spise fra det højere bryst
Hej
Jeg har en pige på 3 mdr. som ellers er sund og rask og tager fint på (nu vejer hun ca. 6,5kg).
Men de sidste par dage vil hun slet ikke spise fra det højre bryst! Lige så snart jeg lægger hende til vrider hun sig og begynder at skrige.
Det hjælper bare lidt at vente, give sut og så prøve igen, før hun indenfor 30 sek. finder ud af det og så skriger hun igen.
Da hun ikke når at tømme det højre bryst ud overvejer jeg nu at malke ud i stedet. Fra det andet bryst spiser hun som hun plejer.
Jeg kan ikke gennemskue hvad problemet er - hvorfor hun gør det lige pludselig? - og derfor heller ikke, hvad jeg skal gøre for at løse problemet.
Håber på et hurtigt svar - med venlig hilsen
Aida