Brev:
Dårlig til at sutte og flyve med småbørn
20. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Dårlig til at sutte og flyve med småbørn
Kære Helen,
Mine tvillinger bliver 4.5 måneder i juli og vi har planlagt en rejse fra Afrika til Danmark vid den tidspunkt. Nu er jeg lidt nervøs før den ene av børnen er meget dårlig til at sutte. Han tager ikke sutt og ikke flaske og når han er vid brystet sutter han meget dårligt og ikke serligt hårt.
Vad jeg førstår er det ok at flyve med småbørn hvis de kan spise eller sutte når man lyfter og lander. Nu når jeg ikke er sikker på at han kommer at gøre det skal jeg så cancellere min rejse eller vad kan jeg gøre? Findes det nogle ting jeg kan gøre før at få ham at sutte bedre?
Mange tak før svar