Brev:
Skriger, når jeg lægger hende til brystet
13. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Skriger, når jeg lægger hende til brystet
Hej Helen ...
Jeg har en datter på 3 mdr. Hun ammer mig ikke særlig meget, for det meste begynder hun og skrige, når jeg ligger hende til min bryst. Hun vil heller ikke have flaske. Hun taget ca 100 gram på pr uge, og jeg synes ikke det er nok eller ok.. Jeg ammer hende når hun er tæt på og sover eller tæt på og vågne.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, håber du kan hjælpe mig...
Arzu ...