Brev:
Introduktion af sut
3. maj 2009
Alder:
0 mdr.
Introduktion af sut
Kære Helen,
Tak for svar vedr. ACD dråber :o)
Jeg er i tvivl om, hvornår vi skal forsøge at introducere sutten. Lillebror er 12 dage idag og amningen kører for det meste godt. Dog er han stadig slem til at falde i søvn ved brystet og han har ofte svært ved at få fat i især det højre bryst. Jeg har store, flade vorter, ved ikke om det er derfor...
Jeg er bange for at "spolere" amningen ved at introducere sutten for tidligt, men vil heller ikke vente for længe. Storesøster var godt 5 mdr. før hun tog sutten, og den kunne vi i den grad godt have brugt noget før!
Mange hilsner
Mor til 2 guldklumper