Brev:
Amning... mætter ikke min datter
22. april 2009
Alder:
4 mdr.
Amning... mætter ikke min datter
Hej!
Min datter er 4 mdr. og 6 dage. De sidste 4 dage har jeg døjet med at hun ikke rigtig har ville sove og hele tiden har ville spise eller sutte på narresut. Men jeg har ikke kunne mætte hende ordentligt, desværre.
Skal lige siges, at jeg den sidste weekend har haft rigtig travlt med en fest, som jeg var med til at planlægge og udføre, hvilket stressede mig lidt og tog noget af den tid, jeg skulle bruge på at spise og drikke, datteren var jeg sammen med og hun fik også mad, men åbenbart ikke nok..
Når hun bøvser/gylper et det vandet med klumper? Måske fordi det er noget tynd modermælk?
Jeg vil meget gerne videre med amningen og have den igang igen....HVAD GØR JEG????
Pumper og pumper??
Igår aftes fik hun 140 ml NAN 1 og har så sovet i 11 timer?!?! Det er da for meget.....
Virker som om det går for langsomt når hun ligger hos mig, det skal helst SPRØJTE ind i munden på hende, før hun gider, ellers tager hun hovedet væk og leger mere end hun spiser. Så jeg har jo troet hun ikke var sulten, så hun fik bare en sut og så legede vi eller andet. Men hun har åbenbart stadig været sulten, uden at vise det....
Håber du kan finde hoved og hale i min besked.
Mit spørgsmål er bare, har jeg chance for at få gang i amningen igen, når hun er så gammel eller skal jeg sige DET VAR DET og så TUDE over at hun ikke blev ammet længere???