Brev:
Hvornår skal jeg stoppe amningen?
19. april 2009
Alder:
10 mdr.
Hvornår skal jeg stoppe amningen?
Hej Helen.
Valdemar bliver 1 år d. 21. juni og skal starte i dp/vs d. 1. juli.
Jeg er i tvivl om hvornår det vil være bedst for HAM at stoppe amningen. Enten at stoppe et par uger før han skal starte eller et par uger (evt en måned) efter at han er startet.
Jeg tænker at han måske vil have godt af mors bryst når han oplever i stor omvæltning i hans liv, og at vi så stopper omkring august??
Venlig hilsen Maibrit