Brev:
Ro under amningen
17. april 2009
Alder:
2 mdr.
Ro under amningen
Hej Helen
Vi har en datter på 10 uger og jeg vil gerne spørge om der skal være helt ro under amningen eller om babyen godt kan lide at man snakker til det under amningen?
Nogle gange ligger hun med åbne øjne og spiser, og vil måske gerne have kontakt imens.
Mens andre gange er øjnene halvt lukkede og hun er langsomt ved at falde i søvn, og så kunne jeg godt forestille mig at der skal være ro omkring hende.
Med venlig hilsen
Helena