Brev:
Afhængig af brystet
16. april 2009
Alder:
15 mdr.
Afhængig af brystet
Hej igen Helen.
Så er jeg på banen igen og gør det kort. Yazmin er nu 15 mrd (korrigeret alder) og er nærmest blevet "brystnarkoman". Jeg ammer hende ikke om natten og vi var kommet ind i en god rytme med morgen og aften amning.
Nu kommer hun til mig i tide og utide og hiver min bluse op og vil ammes og hvis hun ikke får lov bliver hun skruphysterisk - så jeg giver hende som regel lov....
Nogle gange sutter hun kun lige et minut eller to og så går hun selv. Hvad kan dèt betyde? Det virker som om hun er meget afhængig.
Venter spændt på dit svar :o)
Med venlig hilsen
Heidi.