Brev:
Soveproblemer trods hyppig amning
9. april 2009
Alder:
1 mdr.
Soveproblemer trods hyppig amning
Hej.
Min lille dreng på 4 uger sover max 2,5 time om natten. Ammes hyppigt dag og nat. Er begyndt midt på natten at blive meget urolig. Han skriger ikke, men bruger arme og ben meget. Siger kraftige lyde om natten, men græder ikke.
Han sover stort set ikke mere. Om formiddagen sover han ca. 2- 2,5 time. Det samme om eftermiddagen. Er et par timer vågen til aften. Han sover let generelt. Har du et forslag til bedre søvn! Han vil ikke have sut.
Venligst Mette