Brev:
Vægttab efter graviditet og amning
31. marts 2009
Alder:
7 mdr.
Vægttab efter graviditet og amning
Hej Helen,
Jeg mangler at tabe ca 10 kg efter min graviditet. Tror det er en skrøne at kiloene rasler af, når man ammer ;)
Skal jeg være opmærksom på noget i den forbindelse? Har overvejet at følge WeightWatchers program, og der bliver jeg tildelt 7 ekstra point at spise for, når jeg stadig ammer og det er kombineret med skemad. Ser du noget problem i det? Jeg tænker ikke at min kur skal være en streng streng kur, men jeg har omvendt også brug for nogle faste retningslinier for at komme godt i gang.
Venligst fra A/M