Brev:
Effektiv amning?
26. marts 2009
Alder:
2 mdr.
Effektiv amning?
Hej Helen.
Jeg har læst nogle af dine svar herinde, og vil høre, hvordan jeg ved at jeg ammer 'effektivt'?
Og i hvor lang tid vil det sige?
Jeg synes derudover nogle gange det er svært at vide, hvornår hun spiser og hvornår hun hyggesutter (når jeg har mistanke om hyggesutning, stopper jeg amningen, er dette ok?).
Jeg har for øvrigt lige nu prøvet dine råd om at amme først fra det ene brøst, skifte/lege, amme fra det andet, svøbe og tilbyde sutten for at hun derefter selv skal falde til ro i liften efter maks ca. 1 1/2 af vågen tid. Det virker:-)
Tak, Anna