Brev:
Amning om natten - 2 mdr.
18. marts 2009
Alder:
2 mdr.
Amning om natten - 2 mdr.
Kære Helen,
Jeg har en lille datter på 9 uger som siden fødslen har taget næsten 300g på om ugen. Hun har den sidste måneds tid sovet rigtigt fint om natten. I denne uge har hun præsteret 2 gange at sove 8 timer i et stræk (fra 21 til 5).
Er det for længe at sove uden at vågne og få mad?
Normalt vågner hun hver 4.-5. time om natten, så det er lidt ekstraordinært at hun har sovet så længe. Om dagen bliver hun ammet med ca. 3 timers mellemrum. Hun vejer nu 5600g og er 59cm så hun ligger vist lidt over gennemsnittet vægtmæssigt.
Med venlig hilsen
Pernille