Brev:
Vil nu slet ikke ammes eller have flaske
7. januar 2009
Alder:
5 mdr.
Vil nu slet ikke ammes eller have flaske
Hej Helen.
Mange tak for dit svar for få dage siden - situationen er nu her blevet lidt en anden. Min datter nægter nu både at tage bryst eller flaske! Hun gider kun ammes lidt om natten, men ellers bliver hun så gal hvis jeg forsøger - ligeledes med flasken. Det kan selvfølgelig mærkes på hendes bleer, som ikke er så våde længere. Har du et godt råd?
Jeg har forsøgt at hun selv skulle sige til, men det gør hun ikke. Ligeledes var hun idag til svømning og virkede sulten da vi svømmede. Jeg tilbyder hendes brystet når vi kommer op, men nej hun bliver sur. Er det fordi hun ikke gider ammes mere? Jeg har også prøvet forskellige flasken, men intet held. Hun vil gerne drikke af en kop og får som tidligere skrevet MME deri, men hun kan bare ikke få hele sin mælkemængde på den måde.
Hvis det er fordi hun siger fra til at blive ammet nu - hvordan klare jeg så bedst at få mælkeproduktionen ned? Egentlig har jeg lyst til at malke det ud jeg kan til hende, så hun stadig får modermælk - er det okay at gøre sådan og vil det så stadig ligeså stille gå ned af bakke?
Med venlig hilsen
Louise