Brev:
Amning og uregelmæssig menstruation
6. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Amning og uregelmæssig menstruation
Hej Helen.
Jeg ammer min 6 måneder gamle søn som supplement til skemaden. Mit spørgsmål er om når man får sin menstruation om den så fremover kan være uregelmæssig. Jeg har nemlig haft det 2 gange, men med langt interval imellem.
Jeg har lige et andet spørgsmål, nemlig om graviditetestest også virker efter man er over 3 måneder henne? Det mener jeg at have hørt, selvom jeg ikke lige kan forstå det.
Tak for dine gode svar.
Med venlig hilsen
Lone.