Brev:
Hvor mange amninger i døgnet
20. december 2008
Alder:
5 mdr.
Hvor mange amninger i døgnet
Hej Helen
Matthes er nu snart 6 mdr (5 1/2) og jeg er sådan lidt i tvivl om hvor mange gange i døgnet han skal ammes nu?
Han får grød til frokost, kartoffelmos til aften og vælling til natten.
Vi er ved at afvende ham med natamningen kl 3 efter lægens anbefaling ved 5 mdr undersøgelse.
Kærligst Lea