Brev:
Stoppe natamning
11. december 2008
Alder:
6 mdr.
Stoppe natamning
Hej Helen.
Jeg har læst et sted at hvis man ammer mere end 1 gang om natten efter at barnet er fyldt 6 måneder, så kan det påvirke deres appetit til grød/mos om dagen .. er det rigtigt??
Stopper barnet selv med at bede om mad om natten?? og hvad nu hvis det ikke gør??
Har på fornemmelsen at Valdemar bliver en af dem der er svære at vænne af med det. han er sådan en hyggefims om natten.
Venlig hilsen
Maibrit