Brev:
Bider i brystet
9. december 2008
Alder:
5 mdr.
Bider i brystet
Hej Helen
Matthes der nu er 5 mdr er begyndt at bide i mit bryst, når jeg ammer. Det er ikke hver gang men nogle gange til sidst i amningen og det gør altså møg ondt fordi han har 3 tænder :-(
Hvad kan jeg gøre?
Kærligst Lea