Brev:
Skriger ved bryst
18. november 2008
Alder:
4 mdr.
Skriger ved bryst
Hej Helen
Jeg håber du kan hjælpe igen...
Matthes har den sidste uge været sur og ked.
Han skriger ved brystet når jeg ammer, og det virker som om han har ondt i maven når han skal prutte. Han slipper flere gange og skriger, og vil til sidst ikke tage ved mere.
Hans afføring har ændret sig fra at være meget tynd og stort set skide hele tiden, til at være mere tyk, og kun engang i døgnet - kan det være fordi hans fordøjelse ændre sig?.
Min læge har rådet mig til mylicon som jeg har skrevet til dig, men synes ikke det hjælper :-(
Jeg giver han 50 ml vælling om aftenen og 3-4 skefulde risgrød om dagen - kan det være det?
Håber du kan hjælpe... er så bange for at han lige pludselig ikke vil spise fordi han får ondt hver gang :-(
Kærligst en bekymret
Lea