Brev:
Brystbetændelse !?
16. november 2008
Alder:
3 mdr.
Brystbetændelse !?
Hej Helen !
Jeg tror jeg har fået en mild form for brystbetændelse i højre bryst (små knuder, røde plamager, let feber og ømhed).
Jeg har i den foregående uge brugt en brystpumpe, for at få styrket mælkestrømmen pga. besvær med aftenamning.
Mit spørgsmål er om jeg bør holde en pause med pumpen, eller om jeg gerne må forsætte med at bruge den. Det virker nemlig som om, det er kommet herefter. Har ikke tidligere døjet med ømhed, revner eller lign.
Hilsen Elisabeth