Brev:
Ingen vægtøgning i 2 uger
4. november 2008
Alder:
2 mdr.
Ingen vægtøgning i 2 uger
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet angående min datters problemer med maven, og det går meget bedre nu:)
Jeg skriver fordi jeg undrer mig over at hun ikke rigtig har øget sin vægt de sidste ca. 3 uger. Hun spiser regelmæssigt, og ofte gode måltider (om aftenen tager hun mindre måltider, men også hyppigere) - og hun tisser også regelmæssigt. Hun har kun afføring ca. en gange om ugen - og i dag er det 11 dage siden hun sidst har haft afføring.
Vi kan se at hun vokser i længden - hun vokser ud af sit tøj - men vokser altså kun på den ene led:) Hun er meget glad for at sutte - og vil rigtig gerne have sut, og er også begyndt at putte sin tommelfinger i munden - men det er ikke altid et tegn på sult at hun gør det (har jeg erfaret ved at sætte en finger foran hendes mund og mærke hvor hårdt hun suger)
Hun virker til at trives, og smiler og pludrer indimellem - så skal jeg bare fortsætte som jeg gør eller skal jeg være bekymret over at hun ikke rigtig tager på?
- det skal lige siges at jeg jo vejer hende ved først at veje mig selv, og derefter veje mig selv med hende og trække fra - så det er ikke et helt præcist resultat - men vægten har givet de samme tal de sidste par uger!
Venligst Elisabeth