Brev:
Væk fra hjemmet, vil kun ammes
27. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Væk fra hjemmet, vil kun ammes
Hej Helen
Igen har jeg brug for dine dejlige råd.
Min datter, som er 4½ mdr, ammes stadig udelukket fordi hun stortrives med min mælk.
Min lille udfordring er bare, at jeg engang i mellem gerne ville overlade hende til hendes far, men hun vil ikke have en flaskes indhold, uanset om det er mme eller udmalket mælk. Hun kigger bare på os, som om 'det ka du ikke byde mig, gi mig den ægte vare'.
Har du nogen gode forslag til hvad der ka gøres for at lokke hende til at ta' en flaske i ny og næ?
På forhånd tak
Mie