Brev:
Rodfrugter og amning
23. oktober 2008
Alder:
1 mdr.
Rodfrugter og amning
Kære Helen
Kort spørgsmål: Kan det passe, at min datter på fem uger, som jeg ammer, kan få mavekneb af, at jeg spiser rodfrugter som pastinak, knoldselleri og jordskokker (fik en ret med mange af slagsen)? Hun virkede i hvert fald sådan!
Synes det er lidt uigennemskueligt, hvad de reagerer på... :-)
Efterårshilsner
Stine