Brev:
Amme efter gylp?
15. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Amme efter gylp?
Hej Helen (igen:)
Jeg glemte lige at stille et spørgsmål i mit forrige brev, så det kommer her:
Valdemar gylper en del (synes jeg), ca et par gange om dagen. nogle gange kort tid efter han har spist (uden vi har leget vildt) og andre gange lang tid efter.
Men mit spørgsmål er, at når han har gylpet og det er vores skyld, hvis vi har været for vilde for hurtige efter et måltid eller hvis han bare har gylpet meget inden for en time uden vild leg, skal jeg så amme han igen?? Altså er hans mave så tom og skal fyldes op igen eller skal jeg bare vente til der er gået en 3 timer ca. altså han beder ikke selv om at blive ammet igen efter gylp... meen jeg er alligevel i tvivl.
Håber du forstår mit måske lidt rodet spørgsmål.
Venlig hilsen
Maibrit