Brev:
Antal amninger - 10 mdr.
14. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Antal amninger - 10 mdr.
Kære Helen.
Tak for dit svar for et stykke tid siden. Det var heldigvis kun en periode at lilesøster ikke ville spise til aftenputningen. De spiser begge to ved mig igen og nu er vi nede på 2 amninger morgen og aften. De trives godt og er glade piger, der snart skal i dagpleje.
Jeg skal blot høre dig: Kan/skal jeg sløjfe morgenamningen nu de bliver 11/11 ½ mnd.? (er stadig født en lille måneds tid for tidligt) eller er det to amninger frem til de bliver et år? Nogle steder har jeg læst at du anbefaler 2 flasker frem til 12 mnd. men gælder det også amninger?
Det vil passe os godt, at de ikke skulle ammes tidlig morgen nu hvor vi skal til at stå meget tidligt op og de også skal nå at have morgenmad herhjemme inden vi skal ud af døren.
Med venlig hilsen
Tvillingemor.