Brev:
Amning ... suk
9. oktober 2008
Alder:
0 mdr.
Amning ... suk
Hej Helen
Tusind tak for dit svar forleden vedr. amning. Jeg har forsøgt både tvillinge stilling, lægge mig med bar overkrop og lade hende selv finde brystet, suttebrik m.m. Jeg har forsøgt at lægge hende til både når hun er meget sulten og også ca. 1 time efter hun har spist, hvor hun er vågen og opmærksom.
Desværre alt sammen uden held. Mælken begynder hurtigt at løbe når hun er i nærheden, men hun tager ikke ordentligt fat i brystvorten...:o(. Og selvom mælken strømmer ind i munden på hende, tager hun hovedet væk og ligger bare og kigger eller begynder at græde.
Jeg havde ikke troet at det ville være så hårdt, men jeg sidder og græder hver dag, fordi jeg synes det er så frustrerende... Jeg vil så gerne, men det ser håbløst ud, synes jeg. Spørgsmålet er hvor længe jeg bliver ved at holde til det... Jeg tvivler efterhånden på at hun lærer det...Øv.
Jeg malker fortsat ud, og næsten alt det mælk hun får er modermælk. Men det er jo træls at det er sådan et dobbeltarbejde... først malke ud, og så give hende det på flaske...
I dag starter jeg i mødregrupe. Kan jeg malke ud hjemmefra og tage det med i pusletasken og give hende det et par timer senere? Så vidt jeg kan se i din artikel, så kan det holde sig ved stuetemp. i op til 8 timer...?
Kærlig hilsen
Luise