Brev:
Amning - hvor længe?
3. oktober 2008
Alder:
9 mdr.
Amning - hvor længe?
Hej Helen!
Jeg vil bare vide hvor længe jeg må amme min datter? Hun er snart 10 mrd (korrigeret alder snart 9 mrd).
Hun spiser og drikker fint om dagen og ammes næsten ikke om natten mere - men hun har brug for lidt bryst indimellem :o)
Er det i orden så længe det ikke går ud over madindtaget?
Hilsen Heidi.