Brev:
Slankekur mens man ammer?
3. oktober 2008
Alder:
8 mdr.
Slankekur mens man ammer?
Hej!
Jeg håber du atter kan hjælpe med et spørgsmål, jeg har gået og tænkt lidt på. Det drejer sig ikke så meget om min søn, men mere om mig. Jeg tog en del på under graviditeten og har haft ualmindeligt svært ved at tabe det igen efter fødslen. Nogle dage synes jeg ligefrem at jeg har taget yderligere på...og det er også som om min krop har fået en underlig facon ^_^
Jeg tænker derfor på at starte en kur/kostomlægning med en gang Nupo eller Slim Fast, for ligesom at kickstarte det hele. Jeg ved at mange siger at det ikke virker, men jeg har inden graviditeten haft stor glæde af pulverkure, der har fået motivationen op. Men må jeg overhovedet det, når jeg stadig ammer?
Jeg ammer vores søn, der nu er 8 måneder 3-4 gange om dagen og vil nødig gøre noget, der ikke er godt for ham også - så hellere vente til han er "fri" for min mælk og så prøve at spise så sundt som muligt ind til da. Men jeg ville meget gerne i gang med det pulver, så jeg håber du har et svar!
Mange hilsener
Rikke