Brev:
Åh.. de bryster :-)
27. september 2008
Alder:
10 mdr.
Åh.. de bryster :-)
Hej Helen,
Sidst du svarede mig skrev du at ved 10 mdr. skulle Lucas ned på 2 gange amning i døgnet. Jeg syntes det er rigtig svært.
Han bliver ammet omkring kl 5 hver nat og så får han noget omkring kl. 16 hvor han tager en lille lur. Han bliver igen ammet kl. 19.30 når han bliver puttet. Det er jo 3 gange, men jeg syntes jeg personligt har svær ved at give slip på den gang om eftermiddagen. Han er lige startet i dagpleje og det er en dejlig hyggestund midt på dagen, og rent fysisk kan mine bryster slet ikke klare at der går så lang tid imellem.
Omkring kl. 14 er det bryst som jeg skal amme med så ømt og ikke mindt en skålstørrelse større. Hvornår ændre det sig... for det sker åbenbart ikke af sig selv.
ER det meget vigtigt at han kun får mælk 2 gange i døgnet, eller? Han får ikke modermælkserstatning og bruger ikke sut.
En dag ser sådan ud nu:
5.00 amning
7.00 havregryn/andet grød
9.00 bolle i dagplejen
11.00 1 helt stykke rugbrød med diverse
13.30 lidt frugt og evt. bolle
14.40/15.00 grød eller bolle
16.00 ammes
18.00 aftensmad
19.30 ammes og sover
Mange hilsner