Brev:
Stop af amning for ny ægløsning
23. september 2008
Alder:
3 mdr.
Stop af amning for ny ægløsning
Hej Helen
Nu er min skønne datter 3½ måned, og jeg ved, at jeg i december, når jeg har ammet i 6 måneder, vil stoppe amningen. Vi er afhængige af IVF-behandling for at få flere børn, og da jeg er 36, og det tog os lang tid at få denne guldklump, vil vi starte behandling i januar, hvor jeg fortsat er på barsel, og det er lettere at gennemføre behandlinger uden at skulle bede om fri, være sygemeldt osv.
For at kunne stimuleres, skal jeg have haft 1 menstruation efter ammeophør...derfor det tidlige og bratte ophør.
Hvordan planlægger jeg det bedst? Jeg har indtil videre ikke haft problemer med at amme, og der er mælk nok.
Jeg har tænkt at introducere skemad her i slut oktober, for at det er på plads inden, men hvad gør jeg præcist og hvordan, hvornår....?? Gode råd modtages.
Håber du kan hjælpe.
Hilsen Anne