Brev:
Spiser kun 5 gange dagligt
17. september 2008
Alder:
0 mdr.
Spiser kun 5 gange dagligt
Hej Helen,
Vi har den skønneste datter på 9 dage gl. I lørdags da hun var 6 dg. gl. gav jeg hende en narresut, da jeg mente det ville skåne mine ømme og revnede bryster lidt. Hvad det også har gjort. Da hun vist brugte dem lidt som hygge også.
Siden hun har fået sutten, som hun er MEGET glad for vil hun kun ligges til 5-6 gange i døgnet og der kan gå helt op til 8 timer i ml.!!fx i går fik hun bryst kl. 20 og først kl. 04:00 igen....
Hun virker dog ikke til nogle sinde at blive for sulten. (Græder næsten kun når hun skal have skiftet ble og ellers ikke) Jeg ligger hende til så snart jeg syntes, at hun gør mange suttebevægelser.... når hun er vågen og jeg mener det må være tid.....
Hun virker i det hele taget meget glad for veltilfreds og er meget nem. Sover godt. Vejede ved fødslen 3590 gr. den 08.09.2008 og i mandags hvor hun var 7 dage gl. vejede hun 3400 gr. Hvad vores sundhedsplejerske også sagde var fint......
Kan dog stadig blive i tvivl om jeg skal vække hende noget oftere for at ligge hende til?? Når hun nu ikke selv gør opmærksom på, at hun er sulten ved gråd. Er det for lang tid når der går 8 timer i træk uden bryst?
Tak for svaret
Med venlig hilsen
Cille