Brev:
Pumpe og amning
17. september 2008
Alder:
3 mdr.
Pumpe og amning
Hej Helen,
Jeg vil meget gerne kunne pumpe mælk ud, så jeg kan være væk fra Daniel i mere end en timestid ad gangen (for det har jeg nemlig ikke været endnu).
Har en fin brystpumpe, og kan sagtens pumpe fra det ene bryst, når Daniel spiser fra det andet.
Men når han ikke spiser samtidig, kan jeg slet ikke få mælken til at løbe til. Har prøvet at tænkt på Daniel, se på ham, se på billeder af ham, slappe af - lige meget hjælper det. Har du nogle gode råd?
Den nye mor