Brev:
Bekymret om vægt
8. september 2008
Alder:
3 mdr.
Bekymret om vægt
Hej Helen.
Nu er Valdemar blevet 11 uger og idag blev han vejet hos sundhedsplejersken, på digital vægt vejede han 5250 g og var 61,5 cm lang.
Da jeg indsatte de data i livets bog på denne side, så jeg at han vægtmæssigt ligger lige under den nederste grønne streg og hans bmi ligger helt nede på den røde streg!!!!!!
Selvom han er glad og virker tilpas og der ikke er nogle problemer er jeg alligevel meget bekymret over det. Jeg ved godt at han ikke er underernæret, når han nu har det så godt som han har, men det nager mig altså at han ligger så lang under gennemsnittet.. er bange for at han ikke får nok.
Håber du har nogle trøstende ord.
Hilsen Maibrit og Valdemar.