Brev:
Fra amning til flaske - 1 mdr.
7. september 2008
Alder:
1 mdr.
Fra amning til flaske - 1 mdr.
Hej Helen
For at følge op så var det to piger jeg fik:)
Jeg har et problem, jeg er ved at køre sur i alt det amning, især pga min "store" pige, jeg syntes det er irriterende at side at amme istedet for at være sammen med hende. Derfor er vi gået over til at give dem flaske med så meget af mit modermælk som muligt. Indtil videre så malker jeg ud ved hjælp af en elektrisk malkepumpe og så giver vi dem det i flasken.
Jeg kan malke cirka 110 ml tilsammen hver anden time er det godt:) Ellers suplere vi op med profylac. Jeg savner nu en rytme over hvordan man gíver flaske, altså hvor hyppigt og hvor meget. De vejer cirka 3,3 kilo. Så det har taget 1 kilo på, på 3 uger:) Lige nu kan de cirka spise mellem 70 og 90 ml med tre fire timers mellem rum. Er det for meget? Skal man både give dem flaske når de kommer op fra at sove og når de skal ud at sove igen?
Er det ok at blande halv af min mælk og halv færdig blandet profylac?
Igår var min datter og jeg ved stranden hele eftermiddagen og det var super hyggelig det giver lidt overskud:)
Det eneste problem der er det er at efter de har fået flaske så kan de stadig godt blive ved med at græde? Helt hysterisk. Hvad kan de være? Mest om aftenen.
Hvilken sutte flaske giver mindst luftindtag og hvilken er bedst?
Hvad med hensyn til Nan H.A 1 kan vi bruge det. Profylaken er så dyr.
Med venlig hilsen
Karin