Brev:
Ikke mælk nok
2. september 2008
Alder:
0 mdr.
Ikke mælk nok
Hej Helen
Min datter er 17 dage gammel nu og har kun taget 100 g på i vægt.
Tilsyeladende har jeg ikke mælk nok til at amme hende mæt - hun sutter meeeget længe og bliver mere og mere desperat.
Jeg vil nu begynde med at give hende modermælkserstatning som supplemant. Men samtidig drømmer jeg stadig om at kunne amme hende helt - derfor er jeg også begyndt på at malke ud imellem; jeg kommer dog kun op på maks. 40 ml per udmalkning.
Er der stadig chancer for, at jeg kan vende kurven og øge mælkeproduktionen? og er der gode tips til at øge den?
Venlig hilsen og på forhånd tak for hjælpen
Evelyn