Brev:
Opgive amning? - 2 mdr.
27. august 2008
Alder:
2 mdr.
Opgive amning? - 2 mdr.
Hej Helen!
Jeg skriver til dig igen da situationen herhjemme stadig ikke er for god. Min datter græder stadig stort set hele dagen igennem og jeg tror vi har forsøgt ALT på nuværende tidspunkt.
Nu spekulerer jeg på om det kan hjælpe hende at droppe amningen og gå over til modermælkserstatning da det måske kan være noget jeg spiser/drikker?? (selvom jeg er meget påpasselig med cola, kaffe, chokolade og mælk)
Du nævnte i mit sidste brev noget med hvid støj? Er det noget man kan købe? og ved du evt hvor?
Med venlig hilsen
Rikke