Brev:
Appetitspring, amning og udviklingsspring
23. august 2008
Alder:
2 mdr.
Appetitspring, amning og udviklingsspring
Hej Helen.
Tusind tak for sit svar angående urolig under amning, det hjalp os meget.
Jeg har lige nogle spørgsmål..
1. Min søn er 9 uger, kan det godt passe at han har gang i et appetitspring nu?? men det er ikke hele tiden at han vil spise tit.. synes at det er mest om dagen at han vil spise oftere..
2. Lige siden han blev født har jeg ammet han i sengen om natten, men her de sidste par dage (nætter) har han ikke ville/kunne tage ved når jeg lå ned, så jeg blev nødt til at sætte mig op.. det vil jeg meget gerne have lavet om på, så jeg vil begynde at amme ham om dagen inde i sengen et par gange.. men hvordan kan det være at han pludselig har så svært ved det??
3. Hvor lang varer det udviklingspring han har gang i nu ca?? synes ikke at han er så glad mere som før og er generelt mere pylret.. glæder mig til det er overstået, så jeg kan få min glade sjove dreng igen.
På forhånd tak for dine svar.
Hilsen Maibrit og Valdemar.